Boek review | On Top Anna Nooshin

Voor mijn verjaardag heb ik een boekenbon gekregen en ik wist meteen welk boek ik wilde hebben. De dagen na mijn verjaardag bestonden dus ook vooral uit het afgaan van alle boekwinkels en verkooppunten die de boekenbon innamen.

Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik 14 verkooppunten af ben geweest in 2 weken tijd. Nergens was On Life te vinden, laat staan On Top. Uiteindelijk 50 kilometer verderop vond ik per toeval beide boeken toen ik iets moest oprapen van de grond. De boeken stonden verdekt opgesteld op een plank ergens onder een tafel. Ik was letterlijk door het dolle heen en rende met beide boeken gelijk naar de kassa(waren tevens de laatste boeken die er nog stonden). Het leesplezier kon beginnen!

Laten we allereerst even kijken naar de prachtige vormgeving van dit boek, hij ziet er zo clean en sereen uit.

”On Top is de must have inspiratiegids voor vrouwen die weleens gedacht hebben:is dit alles? Een boek vol humor,zelfspot en herkenbare situaties. Anna Nooshin richtte in 2011 een van de meest succesvolle oline magazines van Nederland op en is een begrip in modeland. Ze werkt met de grootste merken uit de lifestyle-industrie(van Chane tot Nike) en reist de wereld rond voor haar baan. ”

In On Top deelt ze haar tips en ideeën over hoe jij het beste uit jezelf kunt halen. Ze deet veel privéfoto’s en gebeurtenissen wat het erg leuk maakt om te zien. Je ziet dat niet alles zo perfect is wat het lijkt(instacraptalk haha). De reden dat ik het boek heel graag wilde lezen is omdat ik al jaren nadenk om iets voor mezelf te beginnen en een stapje in de goede richting is dan niet mis. Het is fijn wat ideeën op te doen en van anderen te horen hoe zij dat voor elkaar hebben gekregen.

Het boek is ontzettend fijn om te lezen, de interessante verhalen en gebeurtenissen die ze meedeelt. Ze is als vluchteling hier gekomen en kijk wat ze bereikt heeft, daar moeten we allemaal diep respect voor hebben. Er komt veel ter sprake over hoe ze haar bedrijf zo succesvol heeft gekregen en ze neemt ons daarin mee.

Inmiddels heb ik haar nieuwe boek ‘On Life’ ook gelezen! De review van dat boek vind je binnenkort op mijn blog!

Linkje naar het boek!

Facebook